ا
-
الگوی توسعه محصول جدید
الگوی توسعه محصول جدید در صنعت مد و پوشاک ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 30-51]
-
الیاف طبیعی
مقایسه پارامترهای رنگی و اثر ضدباکتریای دو رنگزای حنا و جفت بر روی ابریشم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 15-29]
ب
-
بازاریابی چریکی
طراحی مدل بازاریابی چریکی مناسب صنعت پوشاک با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 67-91]
پ
-
پارچه
خوشهبندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مطالعه موردی صنعت نساجی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 92-108]
-
پوست درخت دارچین
بررسی تاثیر نوع اسید و دندانه فلزی بر ویژگی های رنگی و ثباتی نخ پشمی رنگرزی شده با رنگزای طبیعی پوست درخت دارچین [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
ت
-
ترجیح
خوشهبندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مطالعه موردی صنعت نساجی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 92-108]
-
توسعه نساجی
الگوی توسعه محصول جدید در صنعت مد و پوشاک ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 30-51]
ج
-
جفت
مقایسه پارامترهای رنگی و اثر ضدباکتریای دو رنگزای حنا و جفت بر روی ابریشم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 15-29]
چ
-
چالشتر
دریافت سلیقه مخاطبین قالی خشتی چالِشتُر بر اساس شبکه عصبی مصنوعی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 52-66]
ح
-
حنا
مقایسه پارامترهای رنگی و اثر ضدباکتریای دو رنگزای حنا و جفت بر روی ابریشم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 15-29]
خ
-
خوشهبندی مصرفکنندگان
خوشهبندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مطالعه موردی صنعت نساجی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 92-108]
د
-
دندانه فلزی
بررسی تاثیر نوع اسید و دندانه فلزی بر ویژگی های رنگی و ثباتی نخ پشمی رنگرزی شده با رنگزای طبیعی پوست درخت دارچین [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
ر
-
رنگرزی سنتی
مقایسه پارامترهای رنگی و اثر ضدباکتریای دو رنگزای حنا و جفت بر روی ابریشم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 15-29]
-
رنگزای طبیعی
بررسی تاثیر نوع اسید و دندانه فلزی بر ویژگی های رنگی و ثباتی نخ پشمی رنگرزی شده با رنگزای طبیعی پوست درخت دارچین [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
ز
-
زمان رنگرزی
بررسی تاثیر نوع اسید و دندانه فلزی بر ویژگی های رنگی و ثباتی نخ پشمی رنگرزی شده با رنگزای طبیعی پوست درخت دارچین [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
س
-
سلیقه
دریافت سلیقه مخاطبین قالی خشتی چالِشتُر بر اساس شبکه عصبی مصنوعی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 52-66]
ش
-
شبکه عصبی مصنوعی
دریافت سلیقه مخاطبین قالی خشتی چالِشتُر بر اساس شبکه عصبی مصنوعی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 52-66]
ص
-
صنایع پوشاک"
طراحی مدل بازاریابی چریکی مناسب صنعت پوشاک با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 67-91]
-
صنعت مد و پوشاک
الگوی توسعه محصول جدید در صنعت مد و پوشاک ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 30-51]
ض
-
ضد باکتری
مقایسه پارامترهای رنگی و اثر ضدباکتریای دو رنگزای حنا و جفت بر روی ابریشم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 15-29]
ف
-
فراترکیب"
طراحی مدل بازاریابی چریکی مناسب صنعت پوشاک با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 67-91]
ق
-
قالی خشتی
دریافت سلیقه مخاطبین قالی خشتی چالِشتُر بر اساس شبکه عصبی مصنوعی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 52-66]
-
قدرت رنگ
بررسی تاثیر نوع اسید و دندانه فلزی بر ویژگی های رنگی و ثباتی نخ پشمی رنگرزی شده با رنگزای طبیعی پوست درخت دارچین [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
-
قوم گرایی
خوشهبندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مطالعه موردی صنعت نساجی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 92-108]
م
-
مخاطبین
دریافت سلیقه مخاطبین قالی خشتی چالِشتُر بر اساس شبکه عصبی مصنوعی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 52-66]
-
مد سریع
الگوی توسعه محصول جدید در صنعت مد و پوشاک ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 30-51]
-
مقیاس خوشهبندی
خوشهبندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مطالعه موردی صنعت نساجی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 92-108]
ن
-
نوآوری محصول
الگوی توسعه محصول جدید در صنعت مد و پوشاک ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 30-51]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد