نمایه کلیدواژه ها

ا

  • الگوی توسعه محصول جدید الگوی توسعه محصول جدید در صنعت مد و پوشاک ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 30-51]
  • الیاف طبیعی مقایسه پارامترهای رنگی و اثر ضدباکتریای دو رنگزای حنا و جفت بر روی ابریشم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 15-29]

ب

  • بازاریابی چریکی طراحی مدل بازاریابی چریکی مناسب صنعت پوشاک با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 67-91]

پ

  • پارچه خوشه‌بندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مطالعه‌ موردی صنعت نساجی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 92-108]
  • پوست درخت دارچین بررسی تاثیر نوع اسید و دندانه فلزی بر ویژگی های رنگی و ثباتی نخ پشمی رنگرزی شده با رنگزای طبیعی پوست درخت دارچین [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]

ت

  • ترجیح خوشه‌بندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مطالعه‌ موردی صنعت نساجی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 92-108]
  • توسعه نساجی الگوی توسعه محصول جدید در صنعت مد و پوشاک ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 30-51]

ج

  • جفت مقایسه پارامترهای رنگی و اثر ضدباکتریای دو رنگزای حنا و جفت بر روی ابریشم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 15-29]

چ

  • چالش‌تر دریافت سلیقه مخاطبین قالی خشتی چالِش‌تُر بر اساس شبکه عصبی مصنوعی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 52-66]

ح

  • حنا مقایسه پارامترهای رنگی و اثر ضدباکتریای دو رنگزای حنا و جفت بر روی ابریشم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 15-29]

خ

  • خوشه‌بندی مصرف‌کنندگان خوشه‌بندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مطالعه‌ موردی صنعت نساجی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 92-108]

د

  • دندانه فلزی بررسی تاثیر نوع اسید و دندانه فلزی بر ویژگی های رنگی و ثباتی نخ پشمی رنگرزی شده با رنگزای طبیعی پوست درخت دارچین [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]

ر

  • رنگرزی سنتی مقایسه پارامترهای رنگی و اثر ضدباکتریای دو رنگزای حنا و جفت بر روی ابریشم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 15-29]
  • رنگزای طبیعی بررسی تاثیر نوع اسید و دندانه فلزی بر ویژگی های رنگی و ثباتی نخ پشمی رنگرزی شده با رنگزای طبیعی پوست درخت دارچین [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]

ز

  • زمان رنگرزی بررسی تاثیر نوع اسید و دندانه فلزی بر ویژگی های رنگی و ثباتی نخ پشمی رنگرزی شده با رنگزای طبیعی پوست درخت دارچین [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]

س

  • سلیقه دریافت سلیقه مخاطبین قالی خشتی چالِش‌تُر بر اساس شبکه عصبی مصنوعی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 52-66]

ش

  • شبکه عصبی مصنوعی دریافت سلیقه مخاطبین قالی خشتی چالِش‌تُر بر اساس شبکه عصبی مصنوعی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 52-66]

ص

  • صنایع پوشاک" طراحی مدل بازاریابی چریکی مناسب صنعت پوشاک با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 67-91]
  • صنعت مد و پوشاک الگوی توسعه محصول جدید در صنعت مد و پوشاک ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 30-51]

ض

  • ضد باکتری مقایسه پارامترهای رنگی و اثر ضدباکتریای دو رنگزای حنا و جفت بر روی ابریشم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 15-29]

ف

  • فراترکیب" طراحی مدل بازاریابی چریکی مناسب صنعت پوشاک با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 67-91]

ق

  • قالی خشتی دریافت سلیقه مخاطبین قالی خشتی چالِش‌تُر بر اساس شبکه عصبی مصنوعی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 52-66]
  • قدرت رنگ بررسی تاثیر نوع اسید و دندانه فلزی بر ویژگی های رنگی و ثباتی نخ پشمی رنگرزی شده با رنگزای طبیعی پوست درخت دارچین [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
  • قوم گرایی خوشه‌بندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مطالعه‌ موردی صنعت نساجی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 92-108]

م

  • مخاطبین دریافت سلیقه مخاطبین قالی خشتی چالِش‌تُر بر اساس شبکه عصبی مصنوعی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 52-66]
  • مد سریع الگوی توسعه محصول جدید در صنعت مد و پوشاک ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 30-51]
  • مقیاس خوشه‌بندی خوشه‌بندی مشتریان در ترجیح محصولات داخلی؛ مطالعه‌ موردی صنعت نساجی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 92-108]

ن

  • نوآوری محصول الگوی توسعه محصول جدید در صنعت مد و پوشاک ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 30-51]